Şimdi bu logo mu ? paint'te yazılmış gibi
Bu forumda insanların patavatsız saygısızlığı çok üst seviyelerde size göre bunlar da paintle çizilmiş logolar tam türk aklı ne kadar şey olursa ekranda o kadar güzel çünkü o kadar karşıdakini uğraştırmış olur

her yerinden bir şey çıkacak patlayacak değil mi