kadirkilic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faizsiz Ev-Araba kampyanları hakkında
26
●1.178
- 23-10-2025, 12:18:51Güven sorunu yok gözü kapalı güvenebilirsin adamlar bu işten zarar etmiyor. Ayrıca tüm denetim BTK tarafından yapılıyor yani banka gibi çalışıyor o yüzden güven sorunundan ziyade enflasyon sorununu düşünmek lazım
- 23-10-2025, 12:18:52Araç fiyatlarının artması onları ilgilendirmiyor ki sen 1 milyonluk araca girdiysen çekiliş çıkınca 1 milyon alıyorsun o dönem hangi araç denk geliyorsa.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ben yazıldığımda araç 1 milyondu çekiliş çıktığında fiyat artmış bana 1.5 ödemelisiniz gibi bir şey olmuyor. - 23-10-2025, 12:20:41teslimat gecikmeleriyle ilgili internette tonla şikayet var bu durumda gözü kapalı girilebilecek bir iş gibi durmuyorBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 12:24:17Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursunkadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 12:26:13senin düşüncene göre sözleşmeye göre kura çıkmaması sonucu kesin teslimat sürecini geciktirilip mağdur edilmiş kimse yok (şikayet varda 2-3 dakika sonucu bu düşüncen değişir)BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende internette bu konuyla ilgili tonla şikayet olduğunu savunuyorum şikayetvara girip bakabilirsin isim farketmeksizin bu mantıkta çalışan çoğu firmada aynı mağdur edilen kişiler var - 23-10-2025, 12:26:55Hocam siz önerir misiniz bu sistemi?BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani katılım hesabına aylık düzenli yatırım yapmaktan daha mı mantıklı bu iş?
Yoksa daha fazla ön ödeme yapan parayı alıyor mu?
Püf noktası nedir? - 23-10-2025, 12:31:54Hangi kurumu seçersen seç sözleşmeyi ve şartları çok iyi okuyun. Bir çok püf noktası var insanlar bilmeden altına imzayı atıp geçiyor. Eğer 500bin ila 1milyon değerinde bir araç alacaksan ve hiç peşinatın yoksa sistem mantıklı kurada da şansın yaver giderse çok ciddi karla araç sahibi olursun. Hatta benim 2. aracımda 9. ayda kura çıktı 750bin'e araç aldım ayda 10k ödüyorum ve hiç peşinat vermedim. Parayı dolarda da tutsan, altında da tutsan uzun vadede hiç bir şey sahibi olamazsınız. Hesaplama yapalım, ayda 2 gram altın alsanız sene sonunda 24 gram altın eder, 500bin tl gibi bir araç almak için 5 sene boyunca biliktirmeniz gerekir (enflasyon hesap etmiyorum). Aynı şekilde bu sisteme girseniz en azından maximum 25 ayda aracı almış olursunuz. Şansınız varsa 3-5 ayda araç sahibi olursunuz.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 12:50:40Hocam işte aklıma takılan nokta da burası.BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 5 bin ile 2 milyonluk araba kurasına girsem ve 3-4. ayda alsam mesela çok ciddi bir kar var.
25. ayda bile alsam gene karlı. Taksit tutarı da sabit, faiz yok.
Ama ben kazanıyorsam birinin kaybetmesi gerekmez mi?
Herkesin kazandığı inandırıcı gelmiyor. - 23-10-2025, 12:53:281. 2 Milyon araç ödemesi ayda 5bin değil minimum 15bin civarı olur.sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. olarak, muhtemelen size verecekleri 2 milyon tl onlara bedavaya gelmiş olacak. Fuzul'ün kasasına, sadece izmir buca şubesinden bu ay 55milyon tl girmiş. Bu adamların aylık kazandığı faiz oranını siz hayal edebiliyor musunuz? Siz sanıyor musunuz ki sistem sadece altın günü gibi dönüyor
Bu adamlar bu parayı faiz de işliyorlar, size verdikleri araç parası onlara bedavaya mal oluyor.
Bu adamlar bu parayı faiz de işliyorlar, size verdikleri araç parası onlara bedavaya mal oluyor.