Hangi kurumu seçersen seç sözleşmeyi ve şartları çok iyi okuyun. Bir çok püf noktası var insanlar bilmeden altına imzayı atıp geçiyor. Eğer 500bin ila 1milyon değerinde bir araç alacaksan ve hiç peşinatın yoksa sistem mantıklı kurada da şansın yaver giderse çok ciddi karla araç sahibi olursun. Hatta benim 2. aracımda 9. ayda kura çıktı 750bin'e araç aldım ayda 10k ödüyorum ve hiç peşinat vermedim. Parayı dolarda da tutsan, altında da tutsan uzun vadede hiç bir şey sahibi olamazsınız. Hesaplama yapalım, ayda 2 gram altın alsanız sene sonunda 24 gram altın eder, 500bin tl gibi bir araç almak için 5 sene boyunca biliktirmeniz gerekir (enflasyon hesap etmiyorum). Aynı şekilde bu sisteme girseniz en azından maximum 25 ayda aracı almış olursunuz. Şansınız varsa 3-5 ayda araç sahibi olursunuz.
Hocam işte aklıma takılan nokta da burası.
Ayda 5 bin ile 2 milyonluk araba kurasına girsem ve 3-4. ayda alsam mesela çok ciddi bir kar var.
25. ayda bile alsam gene karlı. Taksit tutarı da sabit, faiz yok.
Ama ben kazanıyorsam birinin kaybetmesi gerekmez mi?
Herkesin kazandığı inandırıcı gelmiyor.