güvenilir mi bilmem orası ayrı soru ama altın günü gibi çalıştığı için sistem enflasyonun artması senin zararına olur 2 milyonluk arabaya girdin 20 ay sonra kura çıktı mesela kuraya girdiğinde 2 milyonluk araba 20 ay sonra 5 milyon olduğunda aslında zarar etmiş oluyorsun paran erimiş oluyor
enflasyonun olmadığı durumda mantıklı bir çalışma eğer ki güvenilrise
Güven sorunu yok gözü kapalı güvenebilirsin adamlar bu işten zarar etmiyor. Ayrıca tüm denetim BTK tarafından yapılıyor yani banka gibi çalışıyor o yüzden güven sorunundan ziyade enflasyon sorununu düşünmek lazım