Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun
senin düşüncene göre sözleşmeye göre kura çıkmaması sonucu kesin teslimat sürecini geciktirilip mağdur edilmiş kimse yok (şikayet varda 2-3 dakika sonucu bu düşüncen değişir)
bende internette bu konuyla ilgili tonla şikayet olduğunu savunuyorum şikayetvara girip bakabilirsin isim farketmeksizin bu mantıkta çalışan çoğu firmada aynı mağdur edilen kişiler var