BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun
Hocam siz önerir misiniz bu sistemi?
Yani katılım hesabına aylık düzenli yatırım yapmaktan daha mı mantıklı bu iş?
Yoksa daha fazla ön ödeme yapan parayı alıyor mu?
Püf noktası nedir?