teslimat gecikmeleriyle ilgili internette tonla şikayet var bu durumda gözü kapalı girilebilecek bir iş gibi durmuyor
Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun