• 23-10-2025, 12:18:51
    #10
    kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güvenilir mi bilmem orası ayrı soru ama altın günü gibi çalıştığı için sistem enflasyonun artması senin zararına olur 2 milyonluk arabaya girdin 20 ay sonra kura çıktı mesela kuraya girdiğinde 2 milyonluk araba 20 ay sonra 5 milyon olduğunda aslında zarar etmiş oluyorsun paran erimiş oluyor
    enflasyonun olmadığı durumda mantıklı bir çalışma eğer ki güvenilrise
    Güven sorunu yok gözü kapalı güvenebilirsin adamlar bu işten zarar etmiyor. Ayrıca tüm denetim BTK tarafından yapılıyor yani banka gibi çalışıyor o yüzden güven sorunundan ziyade enflasyon sorununu düşünmek lazım
  • 23-10-2025, 12:18:52
    #11
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diyelim ki herkesten aldıkları taksitlerle her ay 2 milyon çıkartabilecek şekilde grup topluyorlar.
    Mesela 300 kişi falan.
    Ama 1 yıl sonra gene taksit tutarları 5000 olmasına karşın araç fiyatları artacak.
    Bunu nasıl göze alabiliyorlar? Ayda 5k ile 2m demek 30 küsür yıl demek.
    Araç fiyatlarının artması onları ilgilendirmiyor ki sen 1 milyonluk araca girdiysen çekiliş çıkınca 1 milyon alıyorsun o dönem hangi araç denk geliyorsa.
    Yani ben yazıldığımda araç 1 milyondu çekiliş çıktığında fiyat artmış bana 1.5 ödemelisiniz gibi bir şey olmuyor.
  • 23-10-2025, 12:20:41
    #12
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güven sorunu yok gözü kapalı güvenebilirsin adamlar bu işten zarar etmiyor. Ayrıca tüm denetim BTK tarafından yapılıyor yani banka gibi çalışıyor o yüzden güven sorunundan ziyade enflasyon sorununu düşünmek lazım
    teslimat gecikmeleriyle ilgili internette tonla şikayet var bu durumda gözü kapalı girilebilecek bir iş gibi durmuyor
  • 23-10-2025, 12:24:17
    #13
    kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teslimat gecikmeleriyle ilgili internette tonla şikayet var bu durumda gözü kapalı girilebilecek bir iş gibi durmuyor
    Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun
  • 23-10-2025, 12:26:13
    #14
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun
    senin düşüncene göre sözleşmeye göre kura çıkmaması sonucu kesin teslimat sürecini geciktirilip mağdur edilmiş kimse yok (şikayet varda 2-3 dakika sonucu bu düşüncen değişir)
    bende internette bu konuyla ilgili tonla şikayet olduğunu savunuyorum şikayetvara girip bakabilirsin isim farketmeksizin bu mantıkta çalışan çoğu firmada aynı mağdur edilen kişiler var
  • 23-10-2025, 12:26:55
    #15
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu şikayetçinin şikayetleri sözleşmeyi tam olarak okumaması diyebilirim. Bir çok insan önüne koyulan sözleşmeyi okumuyor şartlarını bilmiyor sonra en ufak pürüzde serzeniş ediyor. Ben 2 araba 1 ev aldım sözleşmeyi baştan sona okursan sonradan çıkacak pürüzlere de engel olmuş olursun
    Hocam siz önerir misiniz bu sistemi?
    Yani katılım hesabına aylık düzenli yatırım yapmaktan daha mı mantıklı bu iş?
    Yoksa daha fazla ön ödeme yapan parayı alıyor mu?
    Püf noktası nedir?
  • 23-10-2025, 12:31:54
    #16
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz önerir misiniz bu sistemi?
    Yani katılım hesabına aylık düzenli yatırım yapmaktan daha mı mantıklı bu iş?
    Yoksa daha fazla ön ödeme yapan parayı alıyor mu?
    Püf noktası nedir?
    Hangi kurumu seçersen seç sözleşmeyi ve şartları çok iyi okuyun. Bir çok püf noktası var insanlar bilmeden altına imzayı atıp geçiyor. Eğer 500bin ila 1milyon değerinde bir araç alacaksan ve hiç peşinatın yoksa sistem mantıklı kurada da şansın yaver giderse çok ciddi karla araç sahibi olursun. Hatta benim 2. aracımda 9. ayda kura çıktı 750bin'e araç aldım ayda 10k ödüyorum ve hiç peşinat vermedim. Parayı dolarda da tutsan, altında da tutsan uzun vadede hiç bir şey sahibi olamazsınız. Hesaplama yapalım, ayda 2 gram altın alsanız sene sonunda 24 gram altın eder, 500bin tl gibi bir araç almak için 5 sene boyunca biliktirmeniz gerekir (enflasyon hesap etmiyorum). Aynı şekilde bu sisteme girseniz en azından maximum 25 ayda aracı almış olursunuz. Şansınız varsa 3-5 ayda araç sahibi olursunuz.
  • 23-10-2025, 12:50:40
    #17
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kurumu seçersen seç sözleşmeyi ve şartları çok iyi okuyun. Bir çok püf noktası var insanlar bilmeden altına imzayı atıp geçiyor. Eğer 500bin ila 1milyon değerinde bir araç alacaksan ve hiç peşinatın yoksa sistem mantıklı kurada da şansın yaver giderse çok ciddi karla araç sahibi olursun. Hatta benim 2. aracımda 9. ayda kura çıktı 750bin'e araç aldım ayda 10k ödüyorum ve hiç peşinat vermedim. Parayı dolarda da tutsan, altında da tutsan uzun vadede hiç bir şey sahibi olamazsınız. Hesaplama yapalım, ayda 2 gram altın alsanız sene sonunda 24 gram altın eder, 500bin tl gibi bir araç almak için 5 sene boyunca biliktirmeniz gerekir (enflasyon hesap etmiyorum). Aynı şekilde bu sisteme girseniz en azından maximum 25 ayda aracı almış olursunuz. Şansınız varsa 3-5 ayda araç sahibi olursunuz.
    Hocam işte aklıma takılan nokta da burası.
    Ayda 5 bin ile 2 milyonluk araba kurasına girsem ve 3-4. ayda alsam mesela çok ciddi bir kar var.
    25. ayda bile alsam gene karlı. Taksit tutarı da sabit, faiz yok.
    Ama ben kazanıyorsam birinin kaybetmesi gerekmez mi?
    Herkesin kazandığı inandırıcı gelmiyor.
  • 23-10-2025, 12:53:28
    #18
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işte aklıma takılan nokta da burası.
    Ayda 5 bin ile 2 milyonluk araba kurasına girsem ve 3-4. ayda alsam mesela çok ciddi bir kar var.
    25. ayda bile alsam gene karlı. Taksit tutarı da sabit, faiz yok.
    Ama ben kazanıyorsam birinin kaybetmesi gerekmez mi?
    Herkesin kazandığı inandırıcı gelmiyor.
    1. 2 Milyon araç ödemesi ayda 5bin değil minimum 15bin civarı olur.
    2. olarak, muhtemelen size verecekleri 2 milyon tl onlara bedavaya gelmiş olacak. Fuzul'ün kasasına, sadece izmir buca şubesinden bu ay 55milyon tl girmiş. Bu adamların aylık kazandığı faiz oranını siz hayal edebiliyor musunuz? Siz sanıyor musunuz ki sistem sadece altın günü gibi dönüyor Bu adamlar bu parayı faiz de işliyorlar, size verdikleri araç parası onlara bedavaya mal oluyor.