Hocam işte aklıma takılan nokta da burası.
Ayda 5 bin ile 2 milyonluk araba kurasına girsem ve 3-4. ayda alsam mesela çok ciddi bir kar var.
25. ayda bile alsam gene karlı. Taksit tutarı da sabit, faiz yok.
Ama ben kazanıyorsam birinin kaybetmesi gerekmez mi?
Herkesin kazandığı inandırıcı gelmiyor.
1. 2 Milyon araç ödemesi ayda 5bin değil minimum 15bin civarı olur.
2. olarak, muhtemelen size verecekleri 2 milyon tl onlara bedavaya gelmiş olacak. Fuzul'ün kasasına, sadece izmir buca şubesinden bu ay 55milyon tl girmiş. Bu adamların aylık kazandığı faiz oranını siz hayal edebiliyor musunuz? Siz sanıyor musunuz ki sistem sadece altın günü gibi dönüyor

Bu adamlar bu parayı faiz de işliyorlar, size verdikleri araç parası onlara bedavaya mal oluyor.