• 23-10-2025, 11:45:40
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    düşüncelerrr....
  • 23-10-2025, 11:46:13
    #11
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toprak toprağı gurbette
    Aynen moruk Hacı hacıyı mekkede.. diye farklı varyasyonlarla yeşertilmiş meseleler bunlar
  • 23-10-2025, 11:50:19
    #12
    oturum kartıyla avrupaya geçemezsin. yine vizeye tabisin.
  • 23-10-2025, 11:51:42
    #13
    gürcüdeki oturumunuz avrupadaki oturumunuz için bir fayda sağlamayacak öyle bir düşünceniz varsa.
    Geliriniz nereden nasıl bilmiyorum ama şirket kurarak dubai oturumu çok rahat. Ayrıca en fakir avrupa ülkesi gürcüden iyidir. Önceliğiniz orası olsun.
    Eğer vergi o bu şu takıntınız yoksa 1-2 yıllığına asya ülkeleride iyidir hem ucuz.
  • 23-10-2025, 11:51:49
    #14
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oturum kartıyla avrupaya geçemezsin. yine vizeye tabisin.
    Evet hocam biliyorum lakin şöyle bir söylenti var gürcüde oturum alıp vize almak daha basit o yüzden bu yola başvuruyorum birde TR'de vize işleri ile uğraşmak yerine orda bi düzen kurup deneyimlemek istiyorum
  • 23-10-2025, 11:52:50
    #15
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam biliyorum lakin şöyle bir söylenti var gürcüde oturum alıp vize almak daha basit o yüzden bu yola başvuruyorum birde TR'de vize işleri ile uğraşmak yerine orda bi düzen kurup deneyimlemek istiyorum
    şehir efsanesi.
    benim de ukraynada sınırsız oturumum var. 3 yıldır avrupaya vizede red yiyorum.
  • 23-10-2025, 11:55:24
    #16
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehir efsanesi.
    benim de ukraynada sınırsız oturumum var. 3 yıldır avrupaya vizede red yiyorum.
    En kötü ihtimal yaşam şartları dolayısıyla gitsem hocam $4k maaş veriyorlar yaşam kalitemiz bu şartlardan daha iyi olmaz mı?
  • 23-10-2025, 11:57:09
    #17
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kötü ihtimal yaşam şartları dolayısıyla gitsem hocam $4k maaş veriyorlar yaşam kalitemiz bu şartlardan daha iyi olmaz mı?
    genç ve herhangi bir sorumluluğun yoksa, tecrübe etmeye değer. ama gece hayatı ve gazinolar hayatını bitirebilir. kendini bilen, frenleyebilen bir karakterin yoksa gitme derim
  • 23-10-2025, 11:57:46
    #18
    oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.

    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Arkadaşlar Gürcistana Taşınmak Orda Bi Süre Kalıp Oturum Alıp Avrupa Ülkelerine Gitmek Mantıklı Mı Deneyimi Olan Varsa Konu Hakkında Bilgi Verebilir Mi?