Gürcistana Taşınmak
30
●1.926
- 23-10-2025, 11:45:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.düşüncelerrr....
- 23-10-2025, 11:46:13Aynen moruk Hacı hacıyı mekkede.. diye farklı varyasyonlarla yeşertilmiş meseleler bunlarNova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 11:51:42gürcüdeki oturumunuz avrupadaki oturumunuz için bir fayda sağlamayacak öyle bir düşünceniz varsa.
Geliriniz nereden nasıl bilmiyorum ama şirket kurarak dubai oturumu çok rahat. Ayrıca en fakir avrupa ülkesi gürcüden iyidir. Önceliğiniz orası olsun.
Eğer vergi o bu şu takıntınız yoksa 1-2 yıllığına asya ülkeleride iyidir hem ucuz. - 23-10-2025, 11:51:49Evet hocam biliyorum lakin şöyle bir söylenti var gürcüde oturum alıp vize almak daha basit o yüzden bu yola başvuruyorum birde TR'de vize işleri ile uğraşmak yerine orda bi düzen kurup deneyimlemek istiyorumBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 11:52:50şehir efsanesi.erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de ukraynada sınırsız oturumum var. 3 yıldır avrupaya vizede red yiyorum. - 23-10-2025, 11:55:24En kötü ihtimal yaşam şartları dolayısıyla gitsem hocam $4k maaş veriyorlar yaşam kalitemiz bu şartlardan daha iyi olmaz mı?By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 11:57:09genç ve herhangi bir sorumluluğun yoksa, tecrübe etmeye değer. ama gece hayatı ve gazinolar hayatını bitirebilir. kendini bilen, frenleyebilen bir karakterin yoksa gitme derimerollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 11:57:46oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.
erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle