oturum kartıyla avrupaya geçemezsin. yine vizeye tabisin.
Evet hocam biliyorum lakin şöyle bir söylenti var gürcüde oturum alıp vize almak daha basit o yüzden bu yola başvuruyorum birde TR'de vize işleri ile uğraşmak yerine orda bi düzen kurup deneyimlemek istiyorum