oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.

erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Arkadaşlar Gürcistana Taşınmak Orda Bi Süre Kalıp Oturum Alıp Avrupa Ülkelerine Gitmek Mantıklı Mı Deneyimi Olan Varsa Konu Hakkında Bilgi Verebilir Mi?