oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.
Selamlar Arkadaşlar Gürcistana Taşınmak Orda Bi Süre Kalıp Oturum Alıp Avrupa Ülkelerine Gitmek Mantıklı Mı Deneyimi Olan Varsa Konu Hakkında Bilgi Verebilir Mi?