By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şehir efsanesi.
benim de ukraynada sınırsız oturumum var. 3 yıldır avrupaya vizede red yiyorum.
En kötü ihtimal yaşam şartları dolayısıyla gitsem hocam $4k maaş veriyorlar yaşam kalitemiz bu şartlardan daha iyi olmaz mı?