hocam benim kimlik kartımda hiç hasar yok ancak NFC si bozulmuş. Otobüsle gidersem giriş yaparken sorun yaşarmıyım ? NFC ile mi okutuyorlar yoksa bilgileri falan girip alıyorlar mı ? Gezmek için gitmeyi düşündüm 3 4 gün değer mi biraz bilgi verirmisin
Kimlikle ilgili tam bilgim yok maalesef hocam, sınırda kimliği aldılar ama nasıl okuttular göremedim. Onun dışında 3-4 günlük düşünüyorsanız gayet yeterli batum için, hatta 4. gün boş bile kalabilirsiniz. Turistik anlamda çok gezilecek yer yok daha çok insanlar casinolar için geliyor. Siz turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorsanız eğer yurtdışında olduğunuzu hissediyorsunuz ülkemizden çok farklı bazı yerler, deneyimlenmesi gereken bir tecrübe.