Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlikle ilgili tam bilgim yok maalesef hocam, sınırda kimliği aldılar ama nasıl okuttular göremedim. Onun dışında 3-4 günlük düşünüyorsanız gayet yeterli batum için, hatta 4. gün boş bile kalabilirsiniz. Turistik anlamda çok gezilecek yer yok daha çok insanlar casinolar için geliyor. Siz turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorsanız eğer yurtdışında olduğunuzu hissediyorsunuz ülkemizden çok farklı bazı yerler, deneyimlenmesi gereken bir tecrübe.
Teşekkür ederim bilgiler için. Ayrıyeten önerdiğiniz çok aşırıya kaçmayan bir otel vs varsa yazarsanız çok sevinirim