Geçenlerde batumdaydım, bizim insanımıza göre biraz daha soğuklar bana göre. Orda yaşamayı düşünüyorsanız bu tür etkenleri de göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim.
hocam benim kimlik kartımda hiç hasar yok ancak NFC si bozulmuş. Otobüsle gidersem giriş yaparken sorun yaşarmıyım ? NFC ile mi okutuyorlar yoksa bilgileri falan girip alıyorlar mı ? Gezmek için gitmeyi düşündüm 3 4 gün değer mi biraz bilgi verirmisin