oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.
Çalışma vizesi için daha kolaylık olduğu hakkında söylenti vardı hocam
genç ve herhangi bir sorumluluğun yoksa, tecrübe etmeye değer. ama gece hayatı ve gazinolar hayatını bitirebilir. kendini bilen, frenleyebilen bir karakterin yoksa gitme derim
Genciz güzeliz gidelim

sağolun hocam
ek : arkadaş karadağa gitti kumara düştü