erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kötü ihtimal yaşam şartları dolayısıyla gitsem hocam $4k maaş veriyorlar yaşam kalitemiz bu şartlardan daha iyi olmaz mı?
genç ve herhangi bir sorumluluğun yoksa, tecrübe etmeye değer. ama gece hayatı ve gazinolar hayatını bitirebilir. kendini bilen, frenleyebilen bir karakterin yoksa gitme derim