Merhabalar, eski işimden çıkalı üç ay oluyor sigortamı yatırmıyorlar ama çıkışımı da yapmıyorlar ve işverene de ulaşamıyorum umursamazlar. Şimdi farklı iş yerinden çıkacağım işsizlik ücreti alabilir miyim bu durumda bilen varmı?
Ve çıkışımı nasıl yapacağım bilgisi olan lütfen yazabilir mi?
İşveren çıkışımı yapmıyor
12
●564
- 16-10-2025, 13:24:34SGK'ya durumu bildirmeyi denediniz mi hocam bence orada bir çözüm yolu önerirler illaki.
- 16-10-2025, 14:12:06Karşılıyorum hocam, başka işe girdim bu işte tüm şartları karşılıyorum ama diğer işte hala çalışıyor görünüyorum. Ama sigortamıda yapmıyorlar sadece giriş varaglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildirdim mahkemeye başvurun diyorlar o da 2 yıl sürer en azOsmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aradım şikayet ettim çıkış yaptım ama çıkışımı vermediler diye ama bir şey değişmediMydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında şöyle hocam, sigortamı yapmıyorlar sadece giriş var bu durumda işsizlik alabilir miyim?deeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-10-2025, 15:04:32Dedikleriniz tutarsız görünüyor. "Girişim var, çıkışımı yapmadılar" ile "sigortamı yapmıyorlar" birbirinin zıttı. "Sigortamı yapmıyorlar" demek çıkışın yapılmış demektir. Bence e-devlete bir daha bakın. Hizmet dökümünde görürsünüz. Muhtemelen çıkışınızı yapmışlardır. Çünkü işverenin en dikkat ettiği noktalardin biri budur. Anında çıkışını yaparlar. Neden uzatıp gereksiz maliyet oluştursun?
- 16-10-2025, 18:00:40Hocam tutarsızlık yok özelden sgk dökümüde atabilirim. 2 ay çalıştıö sgk yaptılar sonra çıktım sgk yapmıyorlar ama çıkışımıda vermemişler şehir dışı olduğu için ulaşamıyorumda. Bunun neresinde tutarsızlık var çok basit anlattım zatendeeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aydır sigortamı yapmamışlar boş görünüyor ama çıkışımda yok hala sadece giriş var