Mevzuat değişmediyse ve yanlış hatırlamıyorsam, bir yerde çalışıyor görünüyorsan işsizlik maaşı alamazsın. Çıkışı yapmadılarsa bunun maliyeti işverenin üzerine bilenecektir. İşsizlik maaşı alamazsın ama SGK hizmet süren artar. İstersen 170'i ara, danış.