deeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedikleriniz tutarsız görünüyor. "Girişim var, çıkışımı yapmadılar" ile "sigortamı yapmıyorlar" birbirinin zıttı. "Sigortamı yapmıyorlar" demek çıkışın yapılmış demektir. Bence e-devlete bir daha bakın. Hizmet dökümünde görürsünüz. Muhtemelen çıkışınızı yapmışlardır. Çünkü işverenin en dikkat ettiği noktalardin biri budur. Anında çıkışını yaparlar. Neden uzatıp gereksiz maliyet oluştursun?
Hocam tutarsızlık yok özelden sgk dökümüde atabilirim. 2 ay çalıştıö sgk yaptılar sonra çıktım sgk yapmıyorlar ama çıkışımıda vermemişler şehir dışı olduğu için ulaşamıyorumda. Bunun neresinde tutarsızlık var çok basit anlattım zaten
3 aydır sigortamı yapmamışlar boş görünüyor ama çıkışımda yok hala sadece giriş var