farklı iş yerinden çıkacağım derken yeni iş buldunuz ve oradan da mı ayrılıyorsunuz? yeni işe girişiniz nasıl yapıldı önceki çıkış vermediyse? işsizlik şartları var minimum gün ve işten çıkarılmak gibi, büyük ihtimal karşılamıyorsunuz bu şartları
Karşılıyorum hocam, başka işe girdim bu işte tüm şartları karşılıyorum ama diğer işte hala çalışıyor görünüyorum. Ama sigortamıda yapmıyorlar sadece giriş var
SGK'ya durumu bildirmeyi denediniz mi hocam bence orada bir çözüm yolu önerirler illaki.
Bildirdim mahkemeye başvurun diyorlar o da 2 yıl sürer en az
SGK şikayeti bas, 3 aydır sigortasız çalışıyorum diye, bak nasıl çıkarıyorlar.
Aradım şikayet ettim çıkış yaptım ama çıkışımı vermediler diye ama bir şey değişmedi
Mevzuat değişmediyse ve yanlış hatırlamıyorsam, bir yerde çalışıyor görünüyorsan işsizlik maaşı alamazsın. Çıkışı yapmadılarsa bunun maliyeti işverenin üzerine bilenecektir. İşsizlik maaşı alamazsın ama SGK hizmet süren artar. İstersen 170'i ara, danış.
Aslında şöyle hocam, sigortamı yapmıyorlar sadece giriş var bu durumda işsizlik alabilir miyim?