son 3 yılda en az 600 gün sigortanız yoksa ve son 120 gün sigortanız önemli. dediğiniz gibi 3 aydır primsiz (sıfır) bildirildi ise işsizlik maaşı alamazsınız. son 4 ay primleriniz (sadece raporlu olursanız muaf) eksiksiz yatmak zorunda.