Merhabalar, eski işimden çıkalı üç ay oluyor sigortamı yatırmıyorlar ama çıkışımı da yapmıyorlar ve işverene de ulaşamıyorum umursamazlar. Şimdi farklı iş yerinden çıkacağım işsizlik ücreti alabilir miyim bu durumda bilen varmı?
Ve çıkışımı nasıl yapacağım bilgisi olan lütfen yazabilir mi?