Dedikleriniz tutarsız görünüyor. "Girişim var, çıkışımı yapmadılar" ile "sigortamı yapmıyorlar" birbirinin zıttı. "Sigortamı yapmıyorlar" demek çıkışın yapılmış demektir. Bence e-devlete bir daha bakın. Hizmet dökümünde görürsünüz. Muhtemelen çıkışınızı yapmışlardır. Çünkü işverenin en dikkat ettiği noktalardin biri budur. Anında çıkışını yaparlar. Neden uzatıp gereksiz maliyet oluştursun?