Hayırlı geceler, iyi forumlar hocam;
Gazeteci olarak şu fikirleri söyleyebilirim;
Eğer sokakta olay yerini gören bir işyeri kamerası vb ev güvenlik kamerası varsa eğer bunları isteyebilirsiniz, nazik ve kibar konuşmalar yaparak...
Bölgenizde İHA 'İhlas Haber Ajansı' veya DHA 'Demirören Haber Ajansı' varsa elde ettiğiniz görüntülerle beraber ofislerine giderek olayı haberleştirmelerini isteyebilirsiniz 'para ödemenize gerek yok' haber değeri yüksek sizin olayınızda.
Gelirsek ana konumuza eğer ki ajanslar kabul etmedi ise, yaşadığınız yerde bulunan haber kuruluşların bölgede hangi parti etkili ile illa muhalif olan bir kuruluşta vardır, haberi yaralanma görüntüleri ve raporları bu şekilde iletip haber yaptırabilirsiniz muhalif medyaya ise belediyeye yüklenmek için fırsat yaratacaktır bu konu.
5 köpeğin saldırısına uğradık.
27
●1.302
- 05-09-2025, 02:18:20
- 05-09-2025, 02:36:21Hemen en yakın karakola gidip şikayetçi oluyorsunuz karakol sizi hastaneye yönlendirecek rapor almanız için bu arada olay yerini gören kamera görüntülerinin alımasını talep edin şikayetinizde.KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2025, 02:57:59Bakın o köpeklerin insan içinde o ya da bu sebeple yaşaması çok normal değil. 5 tane ortalama 80 kg ağırlığında köpekten bahsediyorum. Hayvanların zarar görmesini tabiki istemiyorum ama bu hayvanların olduğu yerde baska canlılara bir yaşam hakkı olmayacaktır.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın 2 kuruma da gidip ilgili şikayetimi hastane raporları ile bildiricem ve süreci takip edicem.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalleli tarafindan tehdit edilip türlü hakaretlere maruz kaldık. Saldırıya uğrayan taraf biz degilmişiz gibiydi. Yanımda eşim ve çocuğum olmasa polisin gerçekten ilgilenmek zorunda kalacagi bir vakaya dönüşecekti konu.ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veteriner ile görüntülü konuştum. Yazlık bölgede olduğum ve ona cok uzak olduğum için böyle yaptik. Kendimde muayene ettim. Boğaz bölgesinde ciddi bir yaralanma yok. Ancak kalçadan sanırım bir operasyon geçirecek. Şuan cok sakın bir sekilde yatıyor. Ama 5 köpeğin birde saldırdığı ani unutamıyorum.Merdivencioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalleli kesinlikle bir kamera görüntüsü paylaşmayacaktir ama yinede gidip sansimi deneyeceğim. En azindan gören bir kamera tespit edebilirsem sikayetime ekleyip polisten görüntüleri talep edicem.KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastaneye gidip rapor aldim. Yarın sabah ilk işim bunlar olacak. Evin kapısı ve duvarı 50 cm bile yok. Köpekler üstünden atlayıp bize saldırdı. Yarin cok büyük ihtimal kaciracaklar köpekleri ordan.Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-09-2025, 04:34:261. Çözüm;
10 tane sağlam, eğitimli rott veya corso bulabilirsen birlikte oraya tekrar git, sabahtan akşama kadar sokakta kal bi allahın kulunu çıkartma evinden, evden apartmandan çıkanın üstüne sal. madem sen geçemiyorsun sokaktan o zaman kimse geçemesin
2. Çözüm;
çevre ilçelerdeki başıboş köpekleri günde en az 5 tane olmak şartıyla 1 hafta boyunca her gün topla götür o mahalleye sal, madem çok hayvanseverler onlara da baksınlar sevap işlesinler
madem cezası, yaptırımı yok o zaman orman kanunlarını uygula. Ne de olsa sana da ceza ve yaptırım yok
Üstüne yürümüşler bide hey allahım. - 05-09-2025, 09:54:09Olur mu neden o; 4 mü 5 mi ite bu kadar ağır konuşuyorsunuz, insanlara saldırmak en doğal hakları , yoksa nasıl özgür özgür dolaşacak sahipleri olan it itseverleriyle birlikte , üzüldüm şimdi o 4 5 itcagız kuzuları bulup hemen mama vermemiz lazım . Li daha çok saldırabilsinler insanlara özgürce
- 05-09-2025, 09:58:10İt dedin mutlu mu oldun. Bu da doğru değil. Birçok insan bu köpeklerden daha fazla İT sıfatını hakediyor. O köpeklerin suçu yok doğası gereği yapabilir, sorun burada bu köpekleri kontrolsüz bırakan sahipleri. Sizin gibi hayvan düşmanlarına devlet teşviği ile psikolog zorunlu olması lazım.Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2025, 10:25:26Hocamızın başına gelen olaya bak, senin yazdığın yoruma bak, 11 yıldır forumdasın hiç mi öğrenemedin düzgün üslupla yazı yazmayıMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

