İt dedin mutlu mu oldun. Bu da doğru değil. Birçok insan bu köpeklerden daha fazla İT sıfatını hakediyor. O köpeklerin suçu yok doğası gereği yapabilir, sorun burada bu köpekleri kontrolsüz bırakan sahipleri. Sizin gibi hayvan düşmanlarına devlet teşviği ile psikolog zorunlu olması lazım.
Hocamızın başına gelen olaya bak, senin yazdığın yoruma bak, 11 yıldır forumdasın hiç mi öğrenemedin düzgün üslupla yazı yazmayı