Hayırlı geceler, iyi forumlar hocam;
Gazeteci olarak şu fikirleri söyleyebilirim;
Eğer sokakta olay yerini gören bir işyeri kamerası vb ev güvenlik kamerası varsa eğer bunları isteyebilirsiniz, nazik ve kibar konuşmalar yaparak...
Bölgenizde İHA 'İhlas Haber Ajansı' veya DHA 'Demirören Haber Ajansı' varsa elde ettiğiniz görüntülerle beraber ofislerine giderek olayı haberleştirmelerini isteyebilirsiniz 'para ödemenize gerek yok' haber değeri yüksek sizin olayınızda.
Gelirsek ana konumuza eğer ki ajanslar kabul etmedi ise, yaşadığınız yerde bulunan haber kuruluşların bölgede hangi parti etkili ile illa muhalif olan bir kuruluşta vardır, haberi yaralanma görüntüleri ve raporları bu şekilde iletip haber yaptırabilirsiniz muhalif medyaya ise belediyeye yüklenmek için fırsat yaratacaktır bu konu.