Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur mu neden o; 4 mü 5 mi ite bu kadar ağır konuşuyorsunuz, insanlara saldırmak en doğal hakları , yoksa nasıl özgür özgür dolaşacak sahipleri olan it itseverleriyle birlikte , üzüldüm şimdi o 4 5 itcagız kuzuları bulup hemen mama vermemiz lazım . Li daha çok saldırabilsinler insanlara özgürce
İt dedin mutlu mu oldun. Bu da doğru değil. Birçok insan bu köpeklerden daha fazla İT sıfatını hakediyor. O köpeklerin suçu yok doğası gereği yapabilir, sorun burada bu köpekleri kontrolsüz bırakan sahipleri. Sizin gibi hayvan düşmanlarına devlet teşviği ile psikolog zorunlu olması lazım.