Olur mu neden o; 4 mü 5 mi ite bu kadar ağır konuşuyorsunuz, insanlara saldırmak en doğal hakları , yoksa nasıl özgür özgür dolaşacak sahipleri olan it itseverleriyle birlikte , üzüldüm şimdi o 4 5 itcagız kuzuları bulup hemen mama vermemiz lazım . Li daha çok saldırabilsinler insanlara özgürce