• 05-09-2025, 01:56:11
    #1
    Oğlum, hamile eşim ile birlikte köpeğimi de yanıma alip İzmir Seferihisar Akarca civarında 4 eylül saat 20 civarinda akşam yürüyüşüne çıktık. Bir tane evin önünde sokak köpekleri için bırakılmış su vardi köpeğimde ordan su içmek istedi.

    Tam o sirada evden çıkan 5 tane kangal tarafindan saldırıya uğradık. Köpeğim ve ben yaralandım. Eşim ve oğlum cok korktular ve ağladılar. Eşim 3 aylik hamile. Onlara kacmalarini söyledim ve ben köpeğimle birlikte 5 tane azmanla resmen boğuşmak zorunda kaldım. Elimden yaralandım.

    Yarın karakola ve belediyeye gidip şikayetçi olmak istiyorum ama bu işin prosedürü nedir? Köpeklere evinde bakan kişi Seferihisar hayvanlari koruma derneğinde üye oldugunu hatanın bizde oldugunu o sokaktan gecmememiz gerektiğini falan söyledi. Bende hayvan severim tabiki evimde 2 köpek bir kedi var. Ama yaşadığımız olay inanılmaz derecede bize zarar verdi. Oğlum 9 yaşında ve köpeğin yanından ayrılmıyor. Uyumaya zor ikna ettim. Eşim düşük yapar diye ödüm koptu. Köpeğim ise bacağından ve boğazından yaralandi. Bende dediğim gibi elimden yaralandim. Kuduz ve tetanoz aşıları oldum.

    Ancak hayvan severlik bu değil. O an etrafımızı sardıklarında Eşim ve Çocuğum yanımda olabilirdi. 10 metre uzakta olmaları cok büyük şanstı.

    Ne yapmam gerekiyor şuanda bilmiyorum. Mahalleli üstümüze yürüdü bizi suçladılar. Ben direnmeseydim köpeğimi orda parcalayacaklardi. Ayağımla kafalarına tekme ata ata zorla ayırdım. Sahipleri araya girmediler bile. Gerçekten hala etkisinden çıkamıyorum.
  • 05-09-2025, 01:58:11
    #2
    Geçmiş olsun.suç duyurusunda bulunmaktan başka bir şey yapamazsınız hocam.

    keşke sıcağı sıcağına polis çağırsaydınız.
  • 05-09-2025, 01:59:39
    #3
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.suç duyurusunda bulunmaktan başka bir şey yapamazsınız hocam.

    keşke sıcağı sıcağına polis çağırsaydınız.
    Çağırdım ama gelen ekip hicbisey yapmadı. Karakola gidip şikayetçi olun dedi. Onlar geldiğinde benim elimden hala kan damlıyordu.
  • 05-09-2025, 02:01:14
    #4
    KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Köpeklere evinde bakan kişi Seferihisar hayvanlari koruma derneğinde üye oldugunu hatanın bizde oldugunu o sokaktan gecmememiz gerektiğini falan söyledi.
    Bu cümlesinden sonra birkaç saat sonra o köpeklere ufak bir operasyon düzenlerdim.

    Bu ülkede en nefret ettiğim oluşum, aşırı, radikal hayvanseverlerdir. İçleri tamamen boş ve tamamına yakını ahmak ve bencildir.

    Senin yerinde ben olsaydım burada yazamayacağım şeyleri hiç düşünmeden çok net bir şekilde gerçekleştirirdim.

    Geçmiş olsun.

    Not: Hukuki yollarla boşuna uğraşmayın hiçbir şey elde edemezsiniz.
  • 05-09-2025, 02:04:26
    #5
    KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğlum, hamile eşim ile birlikte köpeğimi de yanıma alip İzmir Seferihisar Akarca civarında 4 eylül saat 20 civarinda akşam yürüyüşüne çıktık. Bir tane evin önünde sokak köpekleri için bırakılmış su vardi köpeğimde ordan su içmek istedi.

    Tam o sirada evden çıkan 5 tane kangal tarafindan saldırıya uğradık. Köpeğim ve ben yaralandım. Eşim ve oğlum cok korktular ve ağladılar. Eşim 3 aylik hamile. Onlara kacmalarini söyledim ve ben köpeğimle birlikte 5 tane azmanla resmen boğuşmak zorunda kaldım. Elimden yaralandım.

    Yarın karakola ve belediyeye gidip şikayetçi olmak istiyorum ama bu işin prosedürü nedir? Köpeklere evinde bakan kişi Seferihisar hayvanlari koruma derneğinde üye oldugunu hatanın bizde oldugunu o sokaktan gecmememiz gerektiğini falan söyledi. Bende hayvan severim tabiki evimde 2 köpek bir kedi var. Ama yaşadığımız olay inanılmaz derecede bize zarar verdi. Oğlum 9 yaşında ve köpeğin yanından ayrılmıyor. Uyumaya zor ikna ettim. Eşim düşük yapar diye ödüm koptu. Köpeğim ise bacağından ve boğazından yaralandi. Bende dediğim gibi elimden yaralandim. Kuduz ve tetanoz aşıları oldum.

    Ancak hayvan severlik bu değil. O an etrafımızı sardıklarında Eşim ve Çocuğum yanımda olabilirdi. 10 metre uzakta olmaları cok büyük şanstı.

    Ne yapmam gerekiyor şuanda bilmiyorum. Mahalleli üstümüze yürüdü bizi suçladılar. Ben direnmeseydim köpeğimi orda parcalayacaklardi. Ayağımla kafalarına tekme ata ata zorla ayırdım. Sahipleri araya girmediler bile. Gerçekten hala etkisinden çıkamıyorum.

    itperestlik oluyor bu resmen evet oda bir canlı ama başıboş olmaması lazım devlet bunun önüne geçmeli
  • 05-09-2025, 02:10:27
    #6
    Selam olsun,

    Bende 4 köpeği + 1 kedisi olan biri olarak itseverimdir lakin yaşadığınız olay için samimi olarak üzüntü duyduğumu yazmak isterim.
    Hayvanları sevmek ve onlarla birlikte yaşamak ile bunu yaparken insanlara ya da diğer hayvanlara zarar vermelerini engellememe kültürsüzlüktür yazmak isterim.
    Elbette o saldıran köpeklerin bir suçu olmadığını siz benden daha iyi biliyorsunuz bir köpek sahibi olarak zira insanlar nasıl eğitirse köpek o şekilde davranış sergiler.

    Şikayet ettiğinizde o kişiye hiçbir zarar veremeyeceksiniz en fazla o köpeklere zarar verebilirsiniz ki o konuda yorum yapmayacağım.
    Yani eşiniz, çocuklarınız, köpeğiniz ve siz bu konuda mağdursunuz.
    Bilsem ki köpeklere değil sahiplerine ceza verilecek şikayette bulunun yazacağım da olan o köpeklere olacak.
    Tek suçları ise sahiplerinin insan olmayışı.
    Elbette sizin mağduriyetiniz kıymetli ama keşke çözüm olsa bu şikayetler.

    Lütfen yanlış anlamayın neden şikayet ediyorsunuz gibi bir şey demiyorum yaşadığınız ve sizden öte değerli ailenizin yaşadıkları çok kötü şeyler.
    Size pek acımam samimi olarak yazarsam gidin kuduz aşısı olun derim sonuçta köpek sahibisiniz tolore edersiniz derim lakin çocuk ve hamile olan eşiniz konu olunca durumlar değişir.

    Ne yaparsanız hakkınızdır ama çözüm mü derseniz maalesef çözüm değil.
    Tüm köpekleri toplamak gibi akla aykırı işler yerine sadece sahipleri tarafından saldırganlıkla eğitilen köpekleri bir merkezde toplasalar.

    Sizin içinde zor bir durum sonuçta kendiniz köpek sahiplenmişsiniz elbette bir köpeğin zarar görmesini istemezsiniz ama yaşadığınız olay öyle kötü bir olay ki zor durum yani.

    En azından değerli aileniz zarar görmemiş diye sevindim.
    Hayvan severim adı altında hayvanlara kötülük yapan o insanları hiç sevmedim.
  • 05-09-2025, 02:10:48
    #7
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Gerçekten size, eşinize ve çocuğunuza çok geçmiş olsun. Köpekler sahipsiz ise belediyeye, sahipli ise polise bildiriyorsunuz. Polisin sahipsiz köpek için yapabileceği maalesef bir şey yok.
  • 05-09-2025, 02:11:02
    #8
    Geçmiş olsun hocam sırf bir derneğe üye diye kendilerini güçlü vs sanmasınlar direkt gidip suç duyurusunda bulunun en iyisi.

    Mama lobisi şaşırtmıyor.
  • 05-09-2025, 02:12:52
    #9
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Mahallelinin ayıp büyük. Yaralanan köpeğinize de dikkat edin boğazından yaralanması kötü. Çoğu hayvanım sokak köpeği, sokak kedisi tarafından boğazından yaralanıp öldü. Dikkat etmekte fayda var.