KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Köpeklere evinde bakan kişi Seferihisar hayvanlari koruma derneğinde üye oldugunu hatanın bizde oldugunu o sokaktan gecmememiz gerektiğini falan söyledi.
Bu cümlesinden sonra birkaç saat sonra o köpeklere ufak bir operasyon düzenlerdim.

Bu ülkede en nefret ettiğim oluşum, aşırı, radikal hayvanseverlerdir. İçleri tamamen boş ve tamamına yakını ahmak ve bencildir.

Senin yerinde ben olsaydım burada yazamayacağım şeyleri hiç düşünmeden çok net bir şekilde gerçekleştirirdim.

Geçmiş olsun.

Not: Hukuki yollarla boşuna uğraşmayın hiçbir şey elde edemezsiniz.