• 11-08-2025, 16:09:46
    #1
    arkadaşlar 6 7 gündür genel olarak herkeste sorun var bunun sitelerle alakası yok suanda x de ınstada atmıyor x zaten uzun suredır atan servıs yoktu şimdi instada da takipçinin dışında beğenilerdede sorun oluştu türk takıpcılerde aktarım sıfır dıyebılırım almayın aramayın atanada ınanmayın globaldada 125 130 un altında aktarım yapan servıs yok buna pahalı verilmez diyip ağlayan arkadaşlar gidipde 60 tlye 70 tl ye aldığında dolandrldıgı zaman rıca edıyorum iademı verın diye ağlayıp sıkayet konusu acmasınlar bağıra bağıra atmıyo diye her yorumda söylüyorum ağlıyosunuz cok para dıye sonra bak ben buldum 70 ede varmış diyip ertesi gün abo iademi verin abo benı kandırdılar gelecek dedı 1 gundur atmadı diye şikayet açıyosunuz yapmayın bız keyfımıze 140 150 tl den vermıyoruz arkadaşlar az kafanızı kullanın (kategorı nereye acacagımı bılemedım konunun yerı değiştirilebilir)
  • 11-08-2025, 16:16:54
    #2
    ben hala atabiliyorum. müşteri memnuniyeti için tek bir panel kullanmayın.
  • 11-08-2025, 16:21:32
    #3
    eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hala atabiliyorum. müşteri memnuniyeti için tek bir panel kullanmayın.
    kullandıgın servısı atsana ss hocam ozelden bakım hangısını kullanıyomussun tek panelle alakası yok servslerde kaar marjı degısır servısler aynıdır cogu bırbırınden alıyor yada aynı saglayıcıdan alır zaten
  • 11-08-2025, 16:23:13
    #4
    Hocam yabancı anlik çalışan servisim var 80 den sağlıyorum. Data veya bot değil. Görev sistemi Kasım. İhtiyacınız olursa yardımcı olmak isterim. Müşterilerilerinizi bekletmemeniz adına. İlgili konu

    https://www.r10.net/instagram/452888...eni-yorum.html
  • 11-08-2025, 16:24:11
    #5
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullandıgın servısı atsana ss hocam ozelden bakım hangısını kullanıyomussun tek panelle alakası yok servslerde kaar marjı degısır servısler aynıdır cogu bırbırınden alıyor yada aynı saglayıcıdan alır zaten
    hocam pm attım sana bakarsın daha bugün x ve instagram takipçi hizmeti verdim.
  • 11-08-2025, 16:26:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullandıgın servısı atsana ss hocam ozelden bakım hangısını kullanıyomussun tek panelle alakası yok servslerde kaar marjı degısır servısler aynıdır cogu bırbırınden alıyor yada aynı saglayıcıdan alır zaten
    Dostum beni yanlış anlamayın sadece görüşümu soyliyeceğin sanki anlamıyorum kendinizi çok üstün görüyorsunuz sanki
  • 11-08-2025, 16:28:25
    #7
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum beni yanlış anlamayın sadece görüşümu soyliyeceğin sanki anlamıyorum kendinizi çok üstün görüyorsunuz sanki
    aynısını düşünüyorum..
  • 11-08-2025, 16:33:04
    #8
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum beni yanlış anlamayın sadece görüşümu soyliyeceğin sanki anlamıyorum kendinizi çok üstün görüyorsunuz sanki
    kendımı dıger seffaf olmayan cogu satıcıdan ustun goruyorum evet farkndamısın atıyorum dıyen cogu kısının sıtesı bıle yok sıtesı olanlarda servısler 130 140 dan baslıyor zaten @saydogan; ıncelemek uzere bakabılırsın mesela başta bı fıkırler uyusmadı ama adam seffaf dürüst satış yapıyor bıde son acılan sıkayet konularına bak 60 tlye atıyorum dıyıp abo 2 gundur takıpcım gelmedı abo ıademı verın dıyenlerle dolu
  • 11-08-2025, 16:39:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendımı dıger seffaf olmayan cogu satıcıdan ustun goruyorum evet farkndamısın atıyorum dıyen cogu kısının sıtesı bıle yok sıtesı olanlarda servısler 130 140 dan baslıyor zaten @saydogan; ıncelemek uzere bakabılırsın mesela başta bı fıkırler uyusmadı ama adam seffaf dürüst satış yapıyor bıde son acılan sıkayet konularına bak 60 tlye atıyorum dıyıp abo 2 gundur takıpcım gelmedı abo ıademı verın dıyenlerle dolu
    Çok egolusun farkındasın demi 😂😂😂