• 11-08-2025, 16:43:54
    #10
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok egolusun farkındasın demi 😂😂😂
    çok şeffafım hocam egolu gelmısımdır sana dıger arkadaş daha ucuza var diyip attıgı 3 saglayıcıdan 1 tanesi zaten kadaşım da aktarım yapan servısde en uygunu 142 tl varmış ben zaten 140 dan verıyorum yorum yaparken bıraz okuyarak yapmanız lazım
  • 11-08-2025, 16:44:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şeffafım hocam egolu gelmısımdır sana dıger arkadaş daha ucuza var diyip attıgı 3 saglayıcıdan 1 tanesi zaten kadaşım da aktarım yapan servısde en uygunu 142 tl varmış ben zaten 140 dan verıyorum yorum yaparken bıraz okuyarak yapmanız lazım
    Dostum boş yapma bana gidip daha uygun alıp millete pahalı sattnı biliyoruz
  • 11-08-2025, 16:45:30
    #12
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Arkadaşlar selamlar hepinize, madem etiket gelmiş şöyle ufaktan konuya giriş yapayım.
    İlk başta şunu belirteyim; son 1 haftada kaybettiğim ciro yaklaşık 55-60k arası. Kaybettiğim derken cebimden çıkan bir şey yok, paso müşteri çevirmek zorunda kalıyorum.
    Bu söylediğim Türk takipçiler için geçerli bu arada, global takipçi atımında herhangi bir sorunum yok.

    Evet, fiyatlar aşırı derecede pahalı ama en kalitelileri. Zaten kimseye de kalkıp 'en ucuzu bende' demedim, demem de. Benden ucuza servis çeken paneller var, benim bulduklarım en ucuzu değil ama en kalitelileri. Şu an anlık olarak 1k takipçiyi 10 dakika içerisinde gönderebiliyorum, bunun garantisini de her türlü veririm. Kimse de kusura bakmasın, 'işim acil, anlık takipçi arıyorum, global bot fark etmez' diyorsanız 3-5'e bakmayacaksınız. 50 TL'ye de global takipçi de yollarım ama 3 saate mi gelir, 3 güne mi gelir Allah bilir. Hiçbir garanti de veremem.

    Özellikle Türk takipçi olayı belimi çok büküyor, kendi adıma söylüyorum benim kullandığım sağlayıcılardan 'anlık, stabil' gönderim yapamıyorum. İsim vermeden konuşacağım, geçen bir arkadaş 'beğeni' arıyorum dedi, anlık stabil çalışan, 1k 56 TL fiyat verdim ve 'tavsiye ettiğim bu, daha ucuza servislerim de var 10-15 TL civarına' dedim, adam bana 'ben o fiyata 1k takipçi çekiyorum' diyor. Şimdi madem böyle bir ihtiyacın var, anlık servis arıyorsun, servislerin çalışmamasından şikayet ediyorsun; o zaman kusura bakma ama cebini de biraz bollaştıracaksın. Tekrar söylüyorum, benden ucuza atan vardır, benden daha kalitelisi de vardır, 1k takipçiyi 10 saniyede gönderecek olan da vardır ama genel itibarıyla durum bundan ibaret. Bu noktada da kimseye tabii ki sitem etmek gibi bir hakkım yok, söylemlerim de bundan ibaret değil. Sadece ortaya bir açıklık getirmek istedim. Hiçbir müşteriyi çevirmeyip cebime baksaydım burada ne itibarım kalırdı, ne saygınlığım.

    Hepinize iyi forumlar dilerim.
  • 11-08-2025, 16:46:02
    #13
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum boş yapma bana gidip daha uygun alıp millete pahalı sattnı biliyoruz
    dostum 6 senedır sektordeyım cok bılgısız adam gordudme bılgısız olup ustune bu bılgısızlıkle yorum yapan gormedım gıt baksana r1o da reklamı olan sıtelere kac paraya verıyor
  • 11-08-2025, 16:46:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum 6 senedır sektordeyım cok bılgısız adam gordudme bılgısız olup ustune bu bılgısızlıkle yorum yapan gormedım gıt baksana r1o da reklamı olan sıtelere kac paraya verıyor
    Tm dostum sen haklısın sizle uğraşmak istemiyorum böyle devam edin
  • 11-08-2025, 16:47:10
    #15
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar hepinize, madem etiket gelmiş şöyle ufaktan konuya giriş yapayım.
    İlk başta şunu belirteyim; son 1 haftada kaybettiğim ciro yaklaşık 55-60k arası. Kaybettiğim derken cebimden çıkan bir şey yok, paso müşteri çevirmek zorunda kalıyorum.
    Bu söylediğim Türk takipçiler için geçerli bu arada, global takipçi atımında herhangi bir sorunum yok.

    Evet, fiyatlar aşırı derecede pahalı ama en kalitelileri. Zaten kimseye de kalkıp 'en ucuzu bende' demedim, demem de. Benden ucuza servis çeken paneller var, benim bulduklarım en ucuzu değil ama en kalitelileri. Şu an anlık olarak 1k takipçiyi 10 dakika içerisinde gönderebiliyorum, bunun garantisini de her türlü veririm. Kimse de kusura bakmasın, 'işim acil, anlık takipçi arıyorum, global bot fark etmez' diyorsanız 3-5'e bakmayacaksınız. 50 TL'ye de global takipçi de yollarım ama 3 saate mi gelir, 3 güne mi gelir Allah bilir. Hiçbir garanti de veremem.

    Özellikle Türk takipçi olayı belimi çok büküyor, kendi adıma söylüyorum benim kullandığım sağlayıcılardan 'anlık, stabil' gönderim yapamıyorum. İsim vermeden konuşacağım, geçen bir arkadaş 'beğeni' arıyorum dedi, anlık stabil çalışan, 1k 56 TL fiyat verdim ve 'tavsiye ettiğim bu, daha ucuza servislerim de var 10-15 TL civarına' dedim, adam bana 'ben o fiyata 1k takipçi çekiyorum' diyor. Şimdi madem böyle bir ihtiyacın var, anlık servis arıyorsun, servislerin çalışmamasından şikayet ediyorsun; o zaman kusura bakma ama cebini de biraz bollaştıracaksın. Tekrar söylüyorum, benden ucuza atan vardır, benden daha kalitelisi de vardır, 1k takipçiyi 10 saniyede gönderecek olan da vardır ama genel itibarıyla durum bundan ibaret. Bu noktada da kimseye tabii ki sitem etmek gibi bir hakkım yok, söylemlerim de bundan ibaret değil. Sadece ortaya bir açıklık getirmek istedim. Hiçbir müşteriyi çevirmeyip cebime baksaydım burada ne itibarım kalırdı, ne saygınlığım.

    Hepinize iyi forumlar dilerim.
    bende aynı sekılde 20 30k turk 200 300k global sıparısı kaybettım gelene yok atmıyor dıyorum anlamıyor bunlar daha yenı girmişler pııyasaya 5 tl kazancam servıs bası dıye satmaya calısıyorlar yorum yapan arkadaşlarda bılgı sahıbı olsa keşke
  • 11-08-2025, 16:48:16
    #16
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tm dostum sen haklısın sizle uğraşmak istemiyorum böyle devam edin
    benle bılgı sahıbı olan adam rekabet edebılır dostum sektor hakknda bılgın yoksa yorumunda olmayacak git bak reklamı olanlarla kaçtan verıyor sonra gel yorum yap
  • 11-08-2025, 16:49:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benle bılgı sahıbı olan adam rekabet edebılır dostum sektor hakknda bılgın yoksa yorumunda olmayacak git bak reklamı olanlarla kaçtan verıyor sonra gel yorum yap
    Boş yapmazsanız artık mutlu olurum 😂🤣🤣😂
  • 11-08-2025, 16:55:01
    #18
    Ates_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen dostum bilgisizim 🤣🤣🤣😂😂😂
    nekadar bılgılı ve tıcarete uyumlu oldugunu gorebılıyoruz profılden neyse yazma artık