hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şeffafım hocam egolu gelmısımdır sana dıger arkadaş daha ucuza var diyip attıgı 3 saglayıcıdan 1 tanesi zaten kadaşım da aktarım yapan servısde en uygunu 142 tl varmış ben zaten 140 dan verıyorum yorum yaparken bıraz okuyarak yapmanız lazım
Dostum boş yapma bana gidip daha uygun alıp millete pahalı sattnı biliyoruz