Çok egolusun farkındasın demi 😂😂😂
çok şeffafım hocam egolu gelmısımdır sana

dıger arkadaş daha ucuza var diyip attıgı 3 saglayıcıdan 1 tanesi zaten kadaşım da aktarım yapan servısde en uygunu 142 tl varmış ben zaten 140 dan verıyorum yorum yaparken bıraz okuyarak yapmanız lazım