kullandıgın servısı atsana ss hocam ozelden bakım hangısını kullanıyomussun

tek panelle alakası yok servslerde kaar marjı degısır servısler aynıdır cogu bırbırınden alıyor yada aynı saglayıcıdan alır zaten
Dostum beni yanlış anlamayın sadece görüşümu soyliyeceğin sanki anlamıyorum kendinizi çok üstün görüyorsunuz sanki