arkadaşlar 6 7 gündür genel olarak herkeste sorun var bunun sitelerle alakası yok suanda x de ınstada atmıyor x zaten uzun suredır atan servıs yoktu şimdi instada da takipçinin dışında beğenilerdede sorun oluştu türk takıpcılerde aktarım sıfır dıyebılırım almayın aramayın atanada ınanmayın globaldada 125 130 un altında aktarım yapan servıs yok buna pahalı verilmez diyip ağlayan arkadaşlar gidipde 60 tlye 70 tl ye aldığında dolandrldıgı zaman rıca edıyorum iademı verın diye ağlayıp sıkayet konusu acmasınlar bağıra bağıra atmıyo diye her yorumda söylüyorum ağlıyosunuz cok para dıye sonra bak ben buldum 70 ede varmış diyip ertesi gün abo iademi verin abo benı kandırdılar gelecek dedı 1 gundur atmadı diye şikayet açıyosunuz yapmayın bız keyfımıze 140 150 tl den vermıyoruz arkadaşlar az kafanızı kullanın (kategorı nereye acacagımı bılemedım konunun yerı değiştirilebilir)