ben hala atabiliyorum. müşteri memnuniyeti için tek bir panel kullanmayın.
kullandıgın servısı atsana ss hocam ozelden bakım hangısını kullanıyomussun

tek panelle alakası yok servslerde kaar marjı degısır servısler aynıdır cogu bırbırınden alıyor yada aynı saglayıcıdan alır zaten