Dostum beni yanlış anlamayın sadece görüşümu soyliyeceğin sanki anlamıyorum kendinizi çok üstün görüyorsunuz sanki
kendımı dıger seffaf olmayan cogu satıcıdan ustun goruyorum evet

farkndamısın atıyorum dıyen cogu kısının sıtesı bıle yok sıtesı olanlarda servısler 130 140 dan baslıyor zaten
@saydogan; ıncelemek uzere bakabılırsın mesela başta bı fıkırler uyusmadı ama adam seffaf dürüst satış yapıyor bıde son acılan sıkayet konularına bak 60 tlye atıyorum dıyıp abo 2 gundur takıpcım gelmedı abo ıademı verın dıyenlerle dolu