Merhaba,
Birkaç ay içerisinde ön başvuru için gerekli şartları sağlıyor olacağız. Evlat edinmek konusunda kararlıyız fakat kafama takılan bir durum mevcut.
Konuyu çok uzatmadan direkt konuya girmek istiyorum.
Resmi sitede şöyle bir kısım var;
Soru 18: Çocuğun Biyolojik Ebeveyni Ortaya Çıkabilir mi?
-Evlat edinilen her çocuğun biyolojik ebeveyni günün birinde ortaya çıkarak çocuğunu arayabilir.
-Verilen rıza kararından vazgeçme riski her zaman bulunmaktadır.
https://www.aile.gov.tr/sss/cocuk-hi...dinme-hizmeti/
1 yıl sonrasında evlat edinme davasının olumlu sonuçlanması durumunda da geçerli mi acaba bu durum? Yani biyolojik ailesi gelip istediği zaman çocuğu alabilir mi? Konu hakkında bilgi sahibi olanlar varsa yardımcı olabilirse sevinirim.
Evlat Edinmek İstiyoruz
63
●4.680
- Kabul Edilen Cevap
- 6 Beğeni
-
- 10-08-2025, 22:18:06Merhabalar, umarım hey şey gönlünüzce olur. Çok kritik bir iş yapıyorsunuz. Allah gönlünüze göre versin. Konu hakkında bilgim yok, en azından up olsun
- 10-08-2025, 22:20:44kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar bunlar nasıl soru? Arkadaş ne yazmış siz neler diyorsunuzTalha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2025, 22:21:45hocam kiminin durumu iyidir kendi yapar onun yanına da evlat edinmek isteyebilir iyilik olarak. kimine de Allah nasip etmemistir hastaligi vardir. Yani herkesin aklına gelebilir isteyen herkesin . bu tarz yorumla farkında olmadan kalp kırmış olabilirsiniz. uyarı maksatli yazmak istedim. umarım yazınızı duzenlersiniz bende daha sonra sizinle ilgili olan kısmı duzenlerim.kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evlat edindikten sonra belirli yaştan sonra psikolog eşliğinde gerçek ana babası soylenmek zorunda. daha sonrasinda biyolojik olarak kanıtlasa dahi koruyucu ailede kalıyor. (kaçırılma veya deprem gibi sebepler haricinde ailelerinden kopma gibi durumlar hariç) benim bilgim bu sekilde - 10-08-2025, 22:22:39Empati seviyeniz sıfıra yakın olmalı ki böyle bir süreçte, bu kadar hassas bir konuda bu şekilde yorum yapabiliyorsunuz. Neden acaba diye sorabilseniz keşke.kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2025, 22:23:10hocam Allah için açıklar mısın evlat edinirken Müslümanlık şartlarını.Talha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2025, 22:25:58Bir tarafta henüz hayata gelmemiş bir bebek, bir tarafta ailesi olmayan bir bebek.. Babalık veya annelik bizim gözümüzde biyolojik bir şey değil çünkü. Belki de bir çocuk bizim sayemizde ömründe hiçbir zaman anne, baba diyememe acısını yaşamaz.kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet müslümanım fakat bu tartışmaya girmek istemiyorum.Talha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
