Merhaba,
Birkaç ay içerisinde ön başvuru için gerekli şartları sağlıyor olacağız. Evlat edinmek konusunda kararlıyız fakat kafama takılan bir durum mevcut.
Konuyu çok uzatmadan direkt konuya girmek istiyorum.
Resmi sitede şöyle bir kısım var;
Soru 18: Çocuğun Biyolojik Ebeveyni Ortaya Çıkabilir mi? -Evlat edinilen her çocuğun biyolojik ebeveyni günün birinde ortaya çıkarak çocuğunu arayabilir. -Verilen rıza kararından vazgeçme riski her zaman bulunmaktadır. https://www.aile.gov.tr/sss/cocuk-hi...dinme-hizmeti/
1 yıl sonrasında evlat edinme davasının olumlu sonuçlanması durumunda da geçerli mi acaba bu durum? Yani biyolojik ailesi gelip istediği zaman çocuğu alabilir mi? Konu hakkında bilgi sahibi olanlar varsa yardımcı olabilirse sevinirim.