Hocam neden kendiniz yapmıyorsunuz ? Yani başkasının çocuğunu sahiplenmek sizde gerçek babalık hissini uyandıracagini düşünüyor musunuz konudan bağımsız bir yorum af buyrun
Bir tarafta henüz hayata gelmemiş bir bebek, bir tarafta ailesi olmayan bir bebek.. Babalık veya annelik bizim gözümüzde biyolojik bir şey değil çünkü. Belki de bir çocuk bizim sayemizde ömründe hiçbir zaman anne, baba diyememe acısını yaşamaz.
Merhabalar, umarım hey şey gönlünüzce olur. Çok kritik bir iş yapıyorsunuz. Allah gönlünüze göre versin. Konu hakkında bilgim yok, en azından up olsun
Teşekkür ederim.
Görkem bey Müslüman mısınız? Konuyla ilgili bir takım hassasiyetler var onlara riayet etmeniz ahiretiniz için faydalı olur.
Evet müslümanım fakat bu tartışmaya girmek istemiyorum.