kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden kendiniz yapmıyorsunuz ? Yani başkasının çocuğunu sahiplenmek sizde gerçek babalık hissini uyandıracagini düşünüyor musunuz konudan bağımsız bir yorum af buyrun
Empati seviyeniz sıfıra yakın olmalı ki böyle bir süreçte, bu kadar hassas bir konuda bu şekilde yorum yapabiliyorsunuz. Neden acaba diye sorabilseniz keşke.