kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden kendiniz yapmıyorsunuz ? Yani başkasının çocuğunu sahiplenmek sizde gerçek babalık hissini uyandıracagini düşünüyor musunuz konudan bağımsız bir yorum af buyrun
hocam kiminin durumu iyidir kendi yapar onun yanına da evlat edinmek isteyebilir iyilik olarak. kimine de Allah nasip etmemistir hastaligi vardir. Yani herkesin aklına gelebilir isteyen herkesin . bu tarz yorumla farkında olmadan kalp kırmış olabilirsiniz. uyarı maksatli yazmak istedim. umarım yazınızı duzenlersiniz bende daha sonra sizinle ilgili olan kısmı duzenlerim.

Hocam evlat edindikten sonra belirli yaştan sonra psikolog eşliğinde gerçek ana babası soylenmek zorunda. daha sonrasinda biyolojik olarak kanıtlasa dahi koruyucu ailede kalıyor. (kaçırılma veya deprem gibi sebepler haricinde ailelerinden kopma gibi durumlar hariç) benim bilgim bu sekilde