• 11-07-2025, 05:00:51
    #10
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Benim haberim yok. Adres ileteyim mi?
  • 11-07-2025, 06:09:02
    #11
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
    Konunuzu üste taşımz hakkınız var onu unuttun sanırım söylemeyi
  • 11-07-2025, 06:19:02
    #12
    Karizması yeter. Ben evdeki kedilerle uğraşmakta zorlanıyorum o kadar insanın derdi biter mi ?
  • 11-07-2025, 06:55:07
    #13
    Birlikte görev yaptığım arkadaşlarım ucuza çalışıyormuş 😏 Ben et döner ısmarlatıyorum @Sazlon; . Tatlısını da @Serhat; ısmarlıyor 🙃
  • 11-07-2025, 07:48:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum ve kategori kurallarına hakimiyet,
    Üyelere yardımcı olma, yönlendirme ve üslup,
    Gerçekleştirilen ticaretlerde mağduriyet yaratmama,
    Forumda geçirilen süre ve alanındaki uzmanlığı gibi kriterler değerlendiriliyor.

    Üst yönetim, bu özelliklerde ve foruma yararlı olabilecek, bu görevi yürütecek kişileri bir süre izliyor. Ardından da ekibe alımı gerçekleşiyor.
    Tanıdığım iki üç tane moderatör var insanları zamanında çok mağdur etmiş ve iş bilmeyen onların nasıl geldiğini çok iyi biliyorum onların demiycem sadece birisinin diyeyim modluga nasıl geldiğini, fakat genel olarak modlar iyi hatta çok kalitelileride var tanıdığım adam gibi adam yani üstteki kriterlere göre secilmiyor çoğu zaman yada üst yönetim onlari yanlış algolamista olabilir. Gönüllülük esaslı diye duyoruz evet fakat bildiğim kadarıyla kurumsal özellikler full açık yani bu bir nevi ücretli oluyor yanlismiyim.
  • 11-07-2025, 08:38:03
    #15
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıdığım iki üç tane moderatör var insanları zamanında çok mağdur etmiş ve iş bilmeyen onların nasıl geldiğini çok iyi biliyorum onların demiycem sadece birisinin diyeyim modluga nasıl geldiğini, fakat genel olarak modlar iyi hatta çok kalitelileride var tanıdığım adam gibi adam yani üstteki kriterlere göre secilmiyor çoğu zaman yada üst yönetim onlari yanlış algolamista olabilir. Gönüllülük esaslı diye duyoruz evet fakat bildiğim kadarıyla kurumsal özellikler full açık yani bu bir nevi ücretli oluyor yanlismiyim.
    Evet hatta birisi yıllar önce benim ibana ödeme almıştı da onun yüzünden ifadeye çağrılmıştım.
    Forumda görünmüyor artık.
    Belki gizli kimlikle barınıyordur forumda..
  • 11-07-2025, 23:19:55
    #16
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Benim haberim yok. Adres ileteyim mi?
    İletin bi kardeşiniz olarak ben ısmarlayayım hocam 😄
  • 11-07-2025, 23:25:04
    #17
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletin bi kardeşiniz olarak ben ısmarlayayım hocam 😄
    konu sahıbı olarak bende bı et doner talep edıyorum
  • 12-07-2025, 00:09:42
    #18
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahıbı olarak bende bı et doner talep edıyorum
    Hemen gönderiyorum hocam 5 bilemeden 10 dakikaya kapınızda martı etli hemde