Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
Konunuzu üste taşımz hakkınız var onu unuttun sanırım söylemeyi