r10 çalışan maaşları ?
17
●1.912
- 11-07-2025, 02:24:24bu kategorı moderatorlerı veya ana moderatorler falan nekadar maas alıyor acaba cok gızlı bılgı degılse :d
- 11-07-2025, 02:28:301.000 dolar günlük hocam bugün alım vardı..konu link bıraktım
Günlük 1.000 dolar çalışmak isteyen ? - R10.net https://share.google/Cxvmo2mH8mN7xcJiM - 11-07-2025, 02:40:15Hepsi zaten r10 da iş yapan Kişiler ekstra gönüllü olarak moderatörlük yapıyorlar avantaj olarak daha güvenilir daha dürüst görüldükleri için kendi ticaretlerinde de rakiplerinden daha ön plana çıkıyorlar
- 11-07-2025, 02:44:02Birtane polis moderatör vardı. him fiziksel hem günde 10 11 saat çalıştığını söylemişti nasıl oluyorki görev başındaykenSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2025, 02:59:37modlar neye gore secılıyor pekı hocamSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2025, 03:05:17Forum ve kategori kurallarına hakimiyet,hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelere yardımcı olma, yönlendirme ve üslup,
Gerçekleştirilen ticaretlerde mağduriyet yaratmama,
Forumda geçirilen süre ve alanındaki uzmanlığı gibi kriterler değerlendiriliyor.
Üst yönetim, bu özelliklerde ve foruma yararlı olabilecek, bu görevi yürütecek kişileri bir süre izliyor. Ardından da ekibe alımı gerçekleşiyor. - 11-07-2025, 03:50:23
