• 11-07-2025, 02:24:24
    #1
    bu kategorı moderatorlerı veya ana moderatorler falan nekadar maas alıyor acaba cok gızlı bılgı degılse :d
  • 11-07-2025, 02:25:49
    #2
    Gönüllü çalıştıklarını biliyorum ama umarım yanlıştır. Bilemem.
  • 11-07-2025, 02:27:31
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
  • 11-07-2025, 02:28:30
    #4
    1.000 dolar günlük hocam bugün alım vardı..konu link bıraktım




    Günlük 1.000 dolar çalışmak isteyen ? - R10.net https://share.google/Cxvmo2mH8mN7xcJiM
  • 11-07-2025, 02:40:15
    #5
    Hepsi zaten r10 da iş yapan Kişiler ekstra gönüllü olarak moderatörlük yapıyorlar avantaj olarak daha güvenilir daha dürüst görüldükleri için kendi ticaretlerinde de rakiplerinden daha ön plana çıkıyorlar
  • 11-07-2025, 02:44:02
    #6
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
    Birtane polis moderatör vardı. him fiziksel hem günde 10 11 saat çalıştığını söylemişti nasıl oluyorki görev başındayken
  • 11-07-2025, 02:59:37
    #7
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
    modlar neye gore secılıyor pekı hocam
  • 11-07-2025, 03:05:17
    #8
    Qui non proficit, deficit
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modlar neye gore secılıyor pekı hocam
    Forum ve kategori kurallarına hakimiyet,
    Üyelere yardımcı olma, yönlendirme ve üslup,
    Gerçekleştirilen ticaretlerde mağduriyet yaratmama,
    Forumda geçirilen süre ve alanındaki uzmanlığı gibi kriterler değerlendiriliyor.

    Üst yönetim, bu özelliklerde ve foruma yararlı olabilecek, bu görevi yürütecek kişileri bir süre izliyor. Ardından da ekibe alımı gerçekleşiyor.
  • 11-07-2025, 03:50:23
    #9
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz


    Benim haberim yok. Adres ileteyim mi?