Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
Birtane polis moderatör vardı. him fiziksel hem günde 10 11 saat çalıştığını söylemişti nasıl oluyorki görev başındayken